Evaluarea Trimestrială

Dacă tot ne apropiem de finalul lunii martie, ar fi interesant să vedem ce ar trebui să cuprindă o mini-evaluare trimestrială. Pentru a asigura un 2019 cu rezultatele dorite, o analiză periodică ne va ajuta să identificăm zonele cu probleme. Așadar:

# Vânzarea ține de statistică.
Ai vândut cât ți-ai propus?
(Dacă nu:)
Ai avut numărul de întâlniri necesare volumul de vânzări?
(Dacă nu:)
Ai colectat în baza de date numărul corect de potențiali?
Amintește-ți: cei care fac afaceri au două surse, cei care au succes au patru surse de clienți potențiali.
Și: în cazul în care sursele de clienți sunt maximizate, aruncă o privire pe ratele de conversie de la fiecare etapă.

# Marketingul îți aduce clienți.
Cât de bine a făcut-o în acest trimestru?
Care a fost calitatea medie a clientului atras?
Cu ce costuri? Pot fi îmbunătățite?

# Pentru a avea succes trebuie să fii dedicat.
Când ai făcut ultima oară o analiză a eficienței sistemelor pe care le utilizezi?
Se pot îmbunătăți, înlocui cu un produs superior?
Care sunt părțile din afacere pe care le-ai făcut pentru că ”ar fi bine de făcut”?
Și ce te-ar determina să fii mai implicat în ele?
Nu uita să lucrezi la afacere, nu numai în afacere.
Cum arată planul de îmbunătățire pe următorul trimestru?

Desigur, acestea sunt doar câteva puncte minimale de interes. Sunt sigur că mai ai și altele! Spor la treabă!

#jointhesaleselite

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *